Thursday, August 17, 2006

Kes oled sina?

Kuskilt kuuldud mõttetera joomisastmete üle:

"... siis ma olen juba päris purjus ja siis laua all ja siis lõpuks hetero."

Ma olen näinud küll, kuidas mõni ennast heteroks joonud on. Vastupidi ka.


Ja juba legendiks muutund Pärnu nongratakate arusaam viinatarbimissihtgruppidest:

"Eino ma pakkusin neile ju küll viina, aga nad ei joo, nad on ju heterod!"


Veel pildikesi möödanikust.

Ilmusin mina ühel hommikul tööle ja vastu võttis mind meeste mitmehäälne ilkumine: "Nooh, katoliiklane jah, sul on ka kindlasti peenise otsas konks ja paned kilpkonni ja angerjaid, teame-teame!"

Ei lasknud ma ennast sellest eriti häirida ega uurinud ka sellise arvamuse tagamaid, sest kui nad minu olemise/olemuse/käitumise/jne põhjal katoliiklaste kohta järeldusi teevad, siis pole mul tõesti põhjust üllatuda mistahes tõlgenduste peale. Ent sedapuhku pisteti mulle nina alla lõik raamatust "Dr Tatjana seksinõuanded igasugustele olenditele" -

“Afaliin ehk silmikdelfiin on seksuaalpartnerite valikus katoliiklane. Isaseid on tihti nähtud kopuleerimas kilpkonnadega (nad pistavad oma sugutid ohvri tagakeha pehmetesse kudedesse), haidega ja isegi angerjatega. Angerjatega? Jah, kui delfiini suguti on erekteerunud, tekib sinna otsa konks – paljud isased kasutavad seda, et väänlevat ning vastupunnivat angerjat külge haakida.”

Et õigupoolest polegi siis tegu mitte konfessiooniga, vaid seksuaalse suunitlusega. Ja seksuaalsed suunitlused osutuvad hoopiski mingisugusteks (üsnagi kahtlasteks) seisunditeks.


Igatahes vaadake ette, et te ennast heteroks ei joo/samas kui te ei joo, olete ikkagi hetero/ ning mõelge hoolikalt järgi enne, kui oma usuliste veendumustega (või millega siis õigupoolest) liputama hakkate.

1 Comments:

Blogger teadisegikes said...

ma ütlesin, et mitte "siis olen ma purjus ja siis laua all ja siis hetero" , vaid "ükskõik mis olekus: kas siis purjus, laua all või hetero"

8:57 PM  

Post a Comment

<< Home