Monday, March 20, 2006

Naistejutud

Millest räägivad naised omavahel olles? Heh, teadagi...

Mõned üksikud katked sellest, mida nädalavahetusel põgusate pauside ja öörahueelsel (sageli ka -järgsel) ajal naiste kasarmus räägitud sai.

NB! Sündsuse ja diskreetsuse huvides kõike ära tuua ei saa!



- Klge, mis järgmine tund on? Sees vä? Jälle sees !?? Krt, kas väljas kah üldse midagi toimub vä?? Kopitama võib siin niimoodi minna!
- Oi, p...se küll, raisk! Kellelgi teist pastakat on? Oh... ole sa tänatud, näe jälle jäin sulle viina võlgu... Järgmine kord võtan kaasa.
- Mis te viinaga jändate, võtke parem kohe piiritust...
- Mul on absinti ka, minskine 92%, kärab küll.
- Ok, sina võtad absindi ja sina viina ja...
- No kesse vett metsa tassib, ärge jännake selle viinaga, ma võtan piirituse parem kaasa.

- Hoi, kellel niiti ja nõela on? Oot, sa nõelusid siin enne midagi?
- Eih, mul endal pole, ma laenasin meeste käest, vaata tead-küll-sellelt, küsi tema käest.
- Siin ei ole kellelgi jah?

- Tjah, kuidas ma ise selle peale ei tulnud... Mõtlesin küll, aga siis tuli teine mõte ja...
- No mine alla küsi meeste käest, neil kindlasti on. Meil siin igatahes pole.

-Kle, mis normatiivid sellel füüsilisel testil on? Palju seal kätekõverdusi on?
- Oot, maimäleta... mingi 80 vist oli... aga aega on 2 minutit.
- Hmm, 2 minutit... No kes aega võtma hakkab? Üks, kaks, kolm, neli...
- Eeeih, eitohi rusikatel, käte peal ikka!
- Ähh, olgu... viis, kuus, seitse, kaheksa...
- Käed peavad rohkem laiali olema!
-Tst!... üheksa, kümme, üksteist, kaksteist...
- Jalad eitohi nii laiali olla, õlgade laiuselt, kuuled vä? Pane jalad kokku!
- Krt, te ajasite mul lugemise sassi, kuhu ma jäingi?
- Mis sa siin rabeled, jõusaali ei taha minna vä?
- Isver, siin on jõusaal ve? Miks sa kohe ei öelnd, kuhu ma selle seitsme minutiga enam jõuan!

- Mis kell on? Oi, f..k, suitsule enam ei jõuagi... Ah, p...sse, jõuab küll, kui siva teen.


Mis jutud meeste kasarmus käivad, sellest paraku ei tea midagi ja tõttöelda vist ei tahagi, sest võib aimata - nt laoruumi ukse taga üritas üks noormees rühmajuhile selgeks teha, et tal oleks uut vormi vaja, sest see rootsi roheline talle ei sobi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home