Thursday, February 02, 2006

Päevasõna

Täna ma sain ühe nn heateoga hakkama - korjasin oma relvavenna (õigemini küll -õe) abiga ühe purjus mehe maast üles, kes rahumeeli lumehanges magas, ja toimetasin ta pingi peale istuma, võttes talt enne lubaduse, et ta ei jää uuesti magama ja läheb kohe pärast veidikest enda kogumist koju minema. Ma loodan väga, et kui ta uuesti magama jäi, ehk peksis tal keegi teine jalad alla. Lihased siiamaani valusad, sest ega ta omaltpoolt ei teinud midagi selleks, et jalgu alla võtta. Ilmselt ei tulnud see talle pähe, sest kui ma talle seda korduvalt meelde tuletasin, siis ta üritas nendega midagi ette võtta. Mitte et sellest suuremat kasu oleks olnud, aga ikkagi edasiminek. Ja mingigi tõestus, et tal jalad pole veel päris tundetuks muutunud või vigastada saanud.

Tööle jõudes tuli meele, et eile algas koeraaasta, kui mulle kolleegi miskine peent tõugu terjer rõõmsalt vastu jalutas. Väga süpaatne tegelane kusjuures, lasi oma perenaisel kenasti tööd teha ega tülitanud kedagi, kes temaga just parasjagu jutelda ei tahtnud.

Midagi muud huvitavat täna ei juhtunudki.

Huvitav, kas ma mingil õhtul normaalsel kellaajal ka kodo jõuan ve. .?
/Õigesti vastanute vahel loositakse välja minu vana äratuskell. Saatke oma vastus ära juba enne südaööd, siis saate patareid pealekauba!!/

PS. Muide kui keegi oskab öelda mis ajavööndis ma olen, siis ma oleks üsna tänulik. Ma ise ei saa sellest aru.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja minu tänane heategu oli lugeda läbi Su blogi juurde tekkinud osad.
Masendav tihasetalitamine. Ise pean talitama 17 kana ja ühte ikka veel elus olevat sigalooma.

11:33 AM  
Blogger ulvi said...

Sigaloomadel on ju kombeks varem või hiljem enam mitte elus olla. Ja rohevindid siiski, mitte tihased, neid meil ple ammu enam...

9:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

GMT+2, nagu Jeruusalemm

11:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jahh, seale katan lauta rootsi laua, sest et siga see ei ela kaua...
Kopiraisk vennad Sügud.
Loodan, et viis on Sulle tuttav.

10:12 AM  

Post a Comment

<< Home