Wednesday, January 18, 2006

Tuul tõmbab läbi ja külm võtab ära

Paanika-paanika on, täielik külmpaanika, laheee :) Kriisikomisjon koguneb ja arutab, mida teha. Huvitav, mida siin küll teha annaks, kas nad tõesti jooksevad mulle radikaga koju ja kukuvad tuba soojaks kütma ve? Inimesed, tulge mõistusele, mõelge, mis laiuskraadil me elame ja kas on tõesti midagi eriskummalist selles, et üle teab-mitme aja talv ka talve nime mõnda aega väärib?! Talvel ju ikka külm on, see on normaalne; normaalne pole see, kui kraad harva allapoole nulli kukub ja enamuse ajast on mingi mõttetu lörts.
Aga mulle muidu meeldib, kui miski üleüldine paanika ja peataolek on, siis kõige selle mõttetu tõmblemise taustal ma hakkan ennast tundma peaaegu et aruka ja tasakaaluka inimesena. No eks minge delfi kodukale ja lugege juhiseid, mis on ilmselgelt välja võetud miskist usa armeele ettenähtud ellujäämisõpikust. Hmm, millega seoses tuleb meelde läinudaasta Pärnu-uputus. Kuhu kriisikomisjon meid suunas abi- ja päästetöödele. Igaks juhuks olgu mainitud, et meie tegevuse tulemusena ei saanud küll ükski tsiviilisik kannatada. Abisaamise kohta ma ei oska öelda, aga ma räägin sellest Pärnu-missioonist siin mõni teinekord.

/hääl kaadri tagant: "Midagi sa ei räägi, krt, misseolgu, kas pead suu..!!" Müts-müts, tümps, tümaki!/

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oot oot Ulvi, kas see oli see minukese 40. sünnipäeva päeva/öö lugu vä.

Mis kriisikommisjon? Millal. Räägi aga räägi.

Külmaga peab jah harjuma, meil küll on kõik kanad ja sead siiani selletalvise külma ilma kenasti üle elanud.

2:36 PM  
Blogger ulvi said...

Mitte päris, õigupoolest selle jätk. Ma nimelt tulin järgmisel päeval Pärnu tagasi (mõte mul sealt siis üldse ära tulla oli...) ja hakkasin inimesi päästma :P

Aga ma räägin sellest veel.

3:36 PM  

Post a Comment

<< Home