Thursday, January 26, 2006

Kogu tõde teabmillest

Nonii.

Vatt mis ma siis olen. Või kes. Eksole.


Kas see ongi siis midagi sinnakanti, mida kõik mõndagi aega siin kohapeal olnud võõramaa preestrid kutsuvad saatanlikult irvitades "yeah, young estonian catholic ladies..!". Et siis nii ongi jah. Et nüüd ma tean, mida nad umbkaudu mõelda võivad.

Aga ma räägin sellest - jällegi! - natuke hiljem. Sest ma vist aiman, mis selle taga olla võib. Osaliselt.

See on vist see koht, kus kahe käega peast kinni hoida, kui juukseid seal on, siis neid katkuda, ja pomiseda: "Issant-Issant, Sa näed, aga ei mürista.."

Ulvi,

young estonian catholic lady






You scored as Satanism. Your beliefs most closely resemble those of Satanism! Before you scream, do a bit of research on it. To be a Satanist, you don't actually have to believe in Satan. Satanism generally focuses upon the spiritual advancement of the self, rather than upon submission to a deity or a set of moral codes. Do some research if you immediately think of the satanic cult stereotype. Your beliefs may also resemble those of earth-based religions such as paganism.

Satanism

79%

Buddhism

71%

Paganism

71%

Christianity

58%

Islam

42%

Judaism

42%

Hinduism

42%

agnosticism

42%

atheism

42%


Which religion is the right one for you? (new version)
created with QuizFarm.com






0 Comments:

Post a Comment

<< Home