Thursday, March 30, 2006

Kordamine kui misasi

Kordamine olevat tarkuse ema. Aga ilmselt mis liig, see liig. Kellele neid liiga tarku ikka vaja on.

Sportpüstoli õpe Vol I pidi täna olema. Tglt pidi juba paari päeva eest olema, aga siis oli instruktoril kontsert. Ronisin siis tänagi kohusetundlikult kohale. Kõigepealt toimus väljaselgitamine, kes kuipalju relvaõpet läbinud on.

Nii kui InBoil mind nägi, teatas ta väga kategooriliselt: "Sind ma siin ei taha näha, ma olen sind juba niigi palju näinud."
Ja lisas veidi armastusväärsemalt "Tule järgmine kord, kui laskmiseks läheb. Täna pole sul siin midagi teha."

Novott eksole. Ja ma tegin endale veel ekstra selle aja täna vabaks, krt!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mõned targad räägivad, et suurimad asjad siin elus tehakse just nimelt ajendatuna sügavaimast lootusetusetundest. Aga ilmselt on Sul veel ses osas arenguruumi...

3:48 PM  
Blogger ulvi said...

Mul nii sügavat lootusetusetunnet siiski veel ei ole, et ma midagi suurt teha viitsiks.
Aga arenguruumi on mul küll pea kõikvõimalikes suundades.

4:54 PM  

Post a Comment

<< Home