Saturday, January 16, 2010

Puhata ja mängida

Nägin mõned päevad tagasi unes, kuidas mulle taheti mingit vana suurt kobakat mobiiltelefoni maha müüa - aga telefoni tegi väärtuslikuks see, et sellel oli ka trenažöör käelihastele pluss veel mingid vähemtähtsad lisavidinad - võimalik, et kohvikeetvad ja munapraadivad, a trenažööri kõrval need kahvatasid ja seepst täpselt meele eijäänd. Kusjuures müüja ise arvas, etal õnnestus mind hinnaga tõmmata ja mina olin täpselt vastupidises veendunud.
Seep see on, kui on võimalik iga päev jõusaalis käia. Aga nüüdseks olen tsiviilis tagasi ja katse on juba täistuuridel käima lükatud, esmasp varaomik on esimene veristamine. Aklimatiperiood võinuks pikem olla, hämmastavalt kiiresti harjub ikka mugavustega ära. Eks nüüd tuleb kiiresti ebamugavuste st katseperioodiga jälle harjuma hakata.
Selleaastasel kolmekuningaennustamisel ma osaleda ei saand, seega pole mul õrna aimugi, mis mind ees ootab. Seda enam, et eelmiste aastate ennustused on ikka väga täppi läind alati. 1. jaanuari tegevusi ma parem meenutama ei hakka, ühel aastal läks see ka väga pahasti täppi, nii et edaspidi olen ma sel päeval kõige ohutuma variandina pigem logeleda katsunud.

2 Comments:

Anonymous notsu said...

Väga raske mobiiltelefon (no nii umbes viie- või kümnekilone) oleks ka ilma igasuguste lisavidinateta musklipaisutaja. Käelihaste sümmeetria huvides peaks teda vaheldumisi parema ja vasaku kõrva juurde tõstma.

5:42 PM  
Blogger ulvi said...

eino vabalt - mul hakkab mkord isegi normmõõtmetes moblaga pikalt rääkides käsi väsima. a see seal oli ikka hulka peenem, kohe mingi lisavidina näol.

9:18 PM  

Post a Comment

<< Home