Tuesday, February 03, 2009

meem

Külli saatis mulle mingi blogimeemi, mille vastamise ja edasisaatmise tulemina ei ähvardata küll needuse jms, aga mine sa tea, eksole, äki saab veel teada, kui vana oli kojamehe vanaema - seega siis(kopipaste):

1. Leia oma vanadest blogikirjutistest teemad, milles kajastuksid järgmised sõnad/ teemad ning lingita need. Klge ma olen seda blogi oma mitu aastat ikkagi pidand, tõesti eijaksa kõike seda läbi kammida ja veel vähem lingitada, ausalt.
Sõnad oleksid: pere
(kui ma just Durrelli tsiteerinud ple, vist mitte); sõprus (eee...ööö...ääää, minuteada ple); armastus (vt minu viimane postitus ja minevaaastane esimene); mina ise (vt minu peagut kõiki postitusi); mida iganes (vabavalikuline teema, mida tahaksid esile tuua - maidea, mul on liiga palju erutavaid teemasid - a lugege Meegomäe memuaare nt). Ah maidea, saatke mulle natukene erutavamate teemadega meeme.

2. Anna 5:le blogipidajale meemi “teatepulk” edasi. 2 neist peaksid olema Sinule uued blogitutvused. Mhmh, Helen ja Madli ja Kaja, kui viitsite; kes siia lehele satub ja mind hästi ei tunne, võib ka teatepulga võtta.
3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid tehtud! ja lingitab talle meemiulatanud blogi ka tehtud!

ps. Mina sain 85. Aga teie?

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hehe, läbikammimiseks on ju ometi google'i saidipõhine otsing ehk siis otsisõna järele site:mentiraverdad.blogspot.com ja otsisõnadega postitused tulevad nii mis ludiseb, isegi triikrauaga üle pole vaja lasta

12:23 PM  
Blogger ulvi said...

võimalik neh, a ma arvan, et ma ikkagi eiviitsi

6:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Noh, lihtsalt teinekord tead. Palju lihtsam meetod, kui mööda saitide allsaite näpuga järge ajada.

1:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Taname huvitava blogi

8:47 PM  

Post a Comment

<< Home