Tuesday, September 23, 2008

If you can´t be a good example then you´ll just have to be a horrible warning

Komisjoon ärkas siis sel nädalil ja avastas, et mul on ikka veel dokeksam tegemata - tõe huvides olgu mainit, et ma avastasin selle hulka varem ja mingi kuu aega tagasi näitasin abs valmisolekut see ärateha, aga siis nad ei võtt toru. Vahva on see, et paar päeva enne kaitsmist pean ma veel ca 800-lk biokeemilise tellisega maadlema. Aga loodetavasti nad ei eelda, et ma sellises konditsis tsitraadi- v calvinitsüklit peast tean. See-eest tean ma seda, et pitsast saab rohkem karotenoide kui toorest tomatist ja liigne kohvejoomine tõstab vesinikperoksiiditaset jaet vaskpanniga eitasu juurvilju praadida ja veel nii umbes mitusada olulist ja igapäevast pisiasja, mis mulle kohe meele eitule. Tglt raamat on vägahea, a mul lihtsalt eiole aega.

Ja tglt maiviitsi kah enam, lihtsalt eiviitsi.
Närvid tulevad ehk hiljemalt reedeks tagasi.

Kui midagi väga diipi öelda pole, siis on kombeks oma blokki kas teste v mussi panna, mis peaks siis löögi enda peale võtma v lugejatele suunama. A mulle hetkel see lugu täitsa meeldib, ehkki egat mul varem pole kah selle vastu midagi old.



2 Comments:

Blogger Kaja said...

OI, sa oled tubli!!!

6:20 PM  
Blogger ulvi said...

mhm, ma ise kah imestan, etma ikka nii tubli olen

1:09 AM  

Post a Comment

<< Home