Saturday, August 23, 2008

Fotoreportaaž Pärnu tantsulaagrist

Vahelduseks pilta Pärnu tantsulaagrist - kirjutada ple eriti aega, vbla jõuan Gruusia teemani kah kunagi, seni olen aint kägubloginud sellest st vaadake kpealt Kaja ja siis sealt edasi Krissu blogi. Sest oli ilus plaan siia miskit pikemat kirjutada ja seepst ma ple veel alustanudki.




Tõe huvides olgu mainit, etma jõin aint 1 õlle ära, aga kõik seeaeg pidi Aivar mudugi pildistama.


Mudabunk

Reiu rand


Selline nägi Aivari auto tagaiste enamasti välja.


Ma vihkan hommikuid.

Tglt me ikka tantsisime ikka ka...

... kui me pihta saime, kumma käega me alustama peame.

Ja käisime kolmetärnimaximas kohvet joomas.

3 Comments:

Blogger Vaiko said...

Lahedad pyksid

5:56 PM  
Blogger ulvi said...

Mhmh - mult on ka küsitud, et kas ma oma testamendi ära teinud olen, et mis neist pükstest pärast saab...

6:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

vaja kontrollida:)

8:47 PM  

Post a Comment

<< Home