Thursday, September 18, 2008

Gruusia eijatkuu

Ennemini jõuab vast mitu sõda vms jama ära olla, kuima selle analüüsi edastamisega lõppeks ühelepoole saan, põhilise olen ka vist juba äraöeld - venema on muidugi pähhpähh, aga ikkagi astus Gruusia pange/basseini ja eks seda venema ootaski ja edasi oli Gruusial paanika ja põhjusega ja tglt keegi sealt kõrgematest sõjaväetegelinskitest tuleks maatasa teha ja üllatav on see, et Saakašvili ikka veel kohapeal on, aga selle kammiga läheb ikkagi vist veel aega. Sest praegases kontekstis tuleb enne tagajärgedega tegelda ja siis põhjusega. Pmõtselt mul on see materjal olemas ja kui keegi üksikasjalikumalt huvi tunneb, siis kontaktigu. Analüüs on mudugi esialgne ja seega mite eriti täielik. Ja vbla ma ise olen kontaktivõimeline isegi ehk enne 26. kuupäeva, ehkki ma pead ei julge anda. Sest eelkaitsmine tekitas mingi kindlustunde, ehkki arenguruumi muidugi on omajagu. Iseasi, kui intensiivselt ma areneda veel viitsin. Viisakas muidugi oleks.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home