Thursday, September 25, 2008

Peehaadee

Eksam läks üllatavalt hästi - muidugi Kokassaar oli lahkus ruutkuubis ja paistis sügavat rõõmu tundvast igast silbist, mis mu suust tuli ja õige vastuse suunas minna tõotas. St tglt oli neid õigesuunasilpe ikka omajagu ja nii ma lõpetasingi B-ga. Prof-le seletasin kah veenvalt ära, miksta pärast töist nädvahe maal ennast nädalialguses väga sandilt tunneb ja mida ta sööma peaks. Vahelduseks on väga ergutav ennast ka natukene targana tunda.
Hetkel ma eisaa kuidagi üle sellest, et mul on pooleteise ööpäeva pärast kaitsmine ja ma olen nii rahulik kui ültse ollasaab. Loen vahelduva eduga oma opi artikleid ja saan aru, et kuita selles suunas miskit küsima peaks, siis minult pikka juttu küll ei tule. Ilmselt ta väga pikalt jutustada ei taha ka, sest kahekuune titt on ikkagi selline nähtus, mis suhteliselt tihti süüa saada tahab.
Ja pealegi olen ma viimasel ajal kõhedusttekitavalt palju kuulnd seda, kui hästi mul eelkaitsmine läks, mis paneb mind tõsiselt mõtlema dokkraadi kolinal devalveerumise peale. A kuskil ple öeld, et dokkraadiga kohe tarkus tulema peaks. Eeldatakse seda küll, aga süüdistagu siis iseennast.
Dokjärgne läbu toimub meil staabis, sisse saab telef. kaudu.

Ps. Krissu blogist leidsin laheda värvipimeduse testi. Ma igaks juhuks eiütle, mis minu skoor tuli. Kunagi selgema peaga proovin uuesti. Hetkel tuleb positiivseks lugeda seda, etma punasel ja siniselgi vahet teen.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haa, ma sain 4. see on vist ikka päris hea. ja seda oma supersita läpaka ekraaniga.


ja. kuna mu mälu mind alt vedas, siis ma ei tule ei su kaitsmisele ega jooma, kuna... ma olen tallinnas samal ajal. väga fakt ap.

2:01 AM  
Blogger Kaja said...

minu testiskoor tuli 14... a noh, terve päev arvuti taga ja silmad krillis peas. Lõpuks oli raske aru saada, et neil värvidel üldse mingi vahe on.

AGA SA OLED IKKA NIIIIIII TUBLI!!!
DOKTOR KARU! :P

11:22 AM  
Blogger ulvi said...

njah, kaitsmise eeleelõhtul tuli minu skooriks midagi üle 70, mis ple kah tglt üllatav. kuima väljapuhand olen, siis proovin uuesti

6:03 PM  
Blogger Madli said...

mu skoor tuli 6 ja ma olen rahul... et end välja vabandada, siis toas on het´kel pime ja ma pole kunagi eriti värvidel vahet teinud

7:25 PM  

Post a Comment

<< Home