Thursday, October 25, 2007

Tõe huvides olgu mainit...

... et töö jäi ära. Õ-jõud tahtis kõigest meie motivatsiooni tõsta. Mis on väga õige liigutus, sest ajaga on jah nii, et ega siis ikka ei õpi küll, kui just keegi takka ei sorgi. Sellised väiksed valehäired tulevad ainult ja ainult kasuks. Pets küsis täna juba viimase paari nädala jooksul maideamitmendat korda, et kaugel mu suledata tabel on, võtsin nõuks siis kaudsetest vihjetest aru saada ja tegin selle tänaõhtu lõplikult valmis. Tõsiselt nüri tegemine, peab mainima.

Praktikum läks ka kenasti, enamus tudengeid vahtis tavapärase tühja näoga seina, paar tükki vaatasid ikka mind ka, eriti umbusaldavalt siis, kui ma neilt midagi küsisin. Eih, aga tglt olid täitsa toreda lapsed, paar tükki rääkisid hea meelega vabatahtlikult ja teised pärast mõningast pitsitamist. Lohutuseks jootsin neile oma sünnipäeval ülejäänd morssi sisse ja uurisin, et kumb neile rohkem maitseb. Sellepeale muutusid nad veidi elavamaks. Olgugi, et seda, mida ma tõestada tahtsin, mul paraku tõestada ei õnnestunud.

Meile toodi siia mingi üüratult peen sügavkülmkapp, mis võtab enda alla tohutult ruumi ja teeb parajalt lärmi ka - tänased pool õhtut olen ma iga pooletunnitagant alarmeeritud olnd, sest sellel hirmpeenkülmakapil on uksepeal igased koodid ja ka alarmid, mis hakkavad siis tööle, kui külmkapile tundub, et midagi nihu on. No täna ta siis pidas vajalikuks iga poole tunni tagant väga lärmakalt teada anda, et ta pole veel jõudnud saavutada -88 kraadi, nagu talle ülesandeks anti. Mitte et hetkel sellest midagi väga hullu oleks, sest proove meil seal veel ei ole, aga seda talle selgeks teha ei õnnestunud. Ja lärmas ta järjekindlalt senikaua kui läksid ja ta vait sundisid ehk siis neid uksepeal olevaid nuppe näppisid. Küll ei õnnestund nuppe näppida nii, et ta püsivalt vait jääks, aga tundub, et ta tasapisi vist on otsustanud oma siseprobleemid enda teada jätta, sest ta pole juba oma paar tundi lärmand ja viimati, kui ma teda vaatasin, siis oli ta alles -79 juures. Küll aga andsid natukene tagasihoidlikumad heliefektid selgelt märku, et ta pingeliselt tegeleb oma sisekliimaga.

Ülehomme on _jälle_ üks dokeelkaitse ja ma pean _jälle_ mingit artiklit retsenseerima ja ma ei leia _jälle_ eriti midagi, millest kinni hakata. Eks siis tule jälle lolli mängida.

A professor saatis meile täna sellise toreda lingi.

Uni on, uni on...

1 Comments:

Blogger Kaja said...

:D
Oiappi, see lind oli küll lahe. Peaks küll mainima, et ta kaotas vahepeal rütmi ära ja siis ajas sammud sassi, mida nüüd küll ükski Backstreet Boys'i fann teha ei tohiks. Aga pole hullu...

3:08 PM  

Post a Comment

<< Home