Friday, August 03, 2007

Olen ilus, tark ja hea ning minu kõige parem iseloomuomadus on tagasihoidlikkus!

Ehk siis selle talina fotosessiooni kägus ja selle tulemina sain ma ohjeldamatult kuulda, kui ilus ja fotogeeniline jne ma olen. Kui ka sellest oma loomupärase skepsisega pool maha võtta, siis jääb ikkagi veel piisavalt järgi, et või sees ujuda. Nüüd ma siis tean, kuda pärast doktorantuuri karjääri edasiteha :D
Igatahes Kaja sai nende piltade tulemina tellimuse Playboylt või peagut midagi sinnakanti- ärdagu valesti arusaadagu, mite sellepärast, mis piltidel oli, vaid seepst, kuda need tehtud olid. Paremad pildad jäid tglt üldse tegemata, nt see, kuidas minu tanksaapataldu mingist tekstiilivärvimöksist puhastati, aga ainsana oleks seda pilti saanud ka mina teha, nii et see jääb puhtalt minu hingele. Puhastamine kusjuures polnud ültse osa performance´ist, vaid tulenes praktilisest vajadusest auto interjöör rikkumata jätta.
Nii, või sees on supeldud küll - muud mõtet ärge sellest postitutsest otsigegi - aeg välja kobida ja hakata oma eksistentsi muudel elualadel kah õigustama.
Talin on muide täitsa lahe.

3 Comments:

Blogger Kaja said...

Kae, Tallinn polegi nii kohutav koht! :D

9:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

ja mulle aega ei leidnudki... vastik.

1:57 PM  
Blogger ulvi said...

no anna andeks...

2:07 PM  

Post a Comment

<< Home