Friday, September 08, 2006

Metsa seenile

Sügavkülm on tuubil laipu täis ja niisama külmas on veri. Ja muud süüa siin insta külmkapis nagu polegi. Ja üks sügavkülm andis mõne päeva eest otsad, sest keegi idioot polnud seda korralikult kinni pannud.

Seni, kuni mina kenasti koolitusin, oli seltskond seenelt tulnud ja kaanis puhkeruumis. Kõik söödavad seened olid juba ära söödud, parasjagu arutati, kuidas need mitteniisöödavad söödavaks teha.

- Krt, kas meil puravikke enam polegi vä? Pilvikud ainult vä?
- Kesse krt neid pilvikuid korjas, ah, miks ei võinud siis puravikke korjata??!!
- No ei näinud rohkem puravikke, noh, mis neil pilvikutel häda!!
- Tead, lisaks sellele, et sa seeni ei tunne, oled sa loll ja kole ka.
- Pilvikuid ma nagu kohe pannile ei panekski...
- Pilvikuid peab kupatama enne ju!
- Ainult idioot korjab pilvikuid, heh...
- Ei pea midagi - raputad natukene soola peale, lonksad viina peale ja väga hästi läheb alla, ma tean, ma olen seda proovinud!
- No nii võib ju pahasti purju jääda...
- Oi, ja mitte vähe!!! Väga hästi ja kiiresti jääb niimoodi täis!

Kuna seltskond enam kaugeltki mitte kaine polnud, siis otsustati, et nii karme meetmeid ei ole põhjust tarvitusele võtta.

Pealegi sain ma oma juhendajalt teada, et ma näen erakordselt halb välja. Enamasti ta ei valeta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home