Friday, January 06, 2006

Umbluu

Tänane päeva uudis tuleb SL Õhtulehest:

Naise kandekotis olid inimluud
Moskvas vahistati naine, kelle kotist leiti inimluid, teatasid Venemaa pealinna korrakaitsejõudude esindajad.
2. jaanuari hilisõhtul peatas kiirreageerimisüksuse patrull tänaval kontrollimiseks 1957. aastal sündinud naise, kes oli Moskvasse saabunud Kostroma oblastist. Kui korravalvurid naise kotti kiikasid, leidsid nad sealt pealuu, kusjuures kolba ülaosa oli ära saetud, samuti selgroolülisid, ribisid, rangluu ja teisi luid. Naine ei suutnud kontide päritolu kohta mõistlikku selgitust anda.


Njah. Tundub, et ma sain omal ajal Kaukasusest vist väga õnnelikult tulema. Oma luudega. Mina ei tea täpselt, mis luud need olid, minuarust inimese oma polnud neist ükski, aga mine sa võta kinni. 4200m kõrgusel ei või sa milleski kindel olla, seal võivad kelleiganese osised vedeleda teab-mis ajast. Ka marduse omad (mardusepoja selgroolüli ma sealt kusjuures leidsingi), mis siis veel inimesest rääkida. Ehkki ma olen küll üsna kindel, et inimese oma polnud neist ükski, vaevalt et mul oleks seda kohalikele korrakaitsejõududele olnud võimalik selgeks teha. Päritolu päritoluks, kas nad sedagi uskunud oleks, ent nende kaasatarimise vajaduse kohta (kott oli ilma nendetagi juba tuubil täis) poleks ma küll osanud ühtegi üldtunnustatud ja aktsepteeritavat mõistlikku seletust anda. Suveniirid? Heh. Daiboh, kelle sa ära tapsid ja milleks sul neid luid vaja? Aga õnneks nii kaugele nad ei jõudnud, meie oletatav narkovedu huvitas neid siis märksa rohkem /lähemalt vt Kaukasuse reisikirja/.
Igatahes võiks jälle rõõmu tunda selle üle, et nii hästi läinud on. Olgugi, et juba mõnda aega tagasi. Aga umbes sellised nad välja nägid.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ka Sina, Ulvi...

Oled blogima hakanud. Minukene ei saa vist iialgi blogijaks, sest kellele ma ikka oma parimaid mõtteid avaldan? Parem kägublogin siin seal. Abi ehk sellestki.

11:12 AM  
Blogger ulvi said...

Noh, mina avaldan neid eelkõige iseendale :) Kui keegi lugema satub, siis satub. Vaevalt, et need kõik siin parimad mõtted on, aga ikkagi mõtted või lookesed "Elust enesest".

10:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

kuule, birmendil, kirjuta nüüd juba ometi uus jutt!

10:39 AM  
Blogger ulvi said...

buldum... st vastupidi tegelt... icem. ääh, siin ei saa neid tähti nigunii teha.

5:34 PM  

Post a Comment

<< Home