Thursday, November 22, 2007

Fuck them All

Uijah.

Tglt on elu ilus v midagi ja jrgmine lugu on pühendatud kõikidele antiemodele



Aint ma ei saa aru et miks oli lammas vaja külmakappi toppida, vbla on see sellel põhimõttel nagut see lugu mehest, kes arvas, etal vähe ruumi on ja tal lambad v kitsed v midagi oli, noh teate isegi - ühesõnaga et kui ta sealt välja saab, siis on kõik veel palju ilusam ja kõigile, lambale eelkõige. Umbes nagu meil siin, et kui asjad on nii hulluks aetud, et enam väga palju hullemaks minna eisaa, et kui siis vähehaaval selguma hakkab, et olukorda on võimalik parandada v pehmendada, siis on see puhas boonus ja kõik on paugupealt ilus ja tore ja. Suledataga, ma mõten, nädalavahetuse õppuse osas olen ma veel lahkelt kõikvõimalikele ebaõnnestumistele avatud. Aga ma arvan, et mind oleks ikkagi suhteliselt raske üllatada.

Selle video järgi võiks lastele prkeelt õpetada, no eks ma ise ka neid videoid sel eesmärgil kuulan- et keegi ei arvaks etmu muusikamaitse selline on, ehkki sellisel öötunnil pärast suledataga järjekordse võimlemise lõpetamist ta paraku selline ongi, lendavad täispuhutud lambad lihtsalt mõjuvad lohutavalt ja arusaadavalt, saage aru - ehkki seda oleks võinud mudu ka puhtalt lammaste pärast vaadata.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home