Friday, November 09, 2007

Elu on lill v midagi

Lauba olla soos päev otsa sadand ja kõik olla lõppeks olnd nii läbimärjad ja külmund et kaasasolnud meditsiinitagaja teatas, et ööseks jäädakse üle tema laiba. Mina mudugi istusin seeaeg Elva Kuldrannakeses ja nautisin tsiiviilhüvesid. Neid oli kohe nii hulgi, et pidin endale ühe pooliku torditüki kaasa pakkima, kuna Epp seda lõpuni süüa enam lihtsalt ei jaksand a tort oli niiii hea, et mul hakkas süda verd tilkuma mõeldes, et see sinna niisama jääb ja siis ma mässisingi selle salvrättidesse ja toppisin kotti õilsa ideega see õhtul hiljem ära tarvitada. Paraku avastasin ma selle kotipõhjast tugevasti muljutuna alles eile ja mul oli tükk aega tegemist, et teha selgeks, millega tegu. Alles seda vormitut massi maitstes tuli meelde. Tõe huvides olgu mainit, et maitses see siiski suhteliselt hästi - torditüki lahutamatuks osaks muutunud salvrätt välja arvatud.

Sain veel hakkama sellega, et valasin endale keevat vett käepeale ja veetsin järgnevad ca 12h kätt suhtkoht statsionaarselt kas külmas vees v jääkuubikute ja märja kaltsu all hoides, ööseks oli ta veidi maha rahunend ja siis piisas lihtsalt külmakotist. Suhteliselt ebameeldiv oli, peaks mainima.

ETV on mingitele öistele aegadele nii head dokid pannud, et ei ole võimalustki üritada normaalsel ajal magama minna. Starsky ja Hutch on kah lahe. Ehkki see on vist TV3 pealt. Samas muidugi on hea, et need on sellisel ajal, kui normaalsed, hmm..., st öised inimesed kah vaadata saavad, mitte mingisugusel võimatul päevasel ajal.

Mul on viimasel ajal trend mingitesse lugudesse totaalselt ära armuda ja siis kedrata neid nii, et nad mul juba vaikimisi kummitavad ja oma võlu kaotavad. Hetkel on aktuaalne see lugu. Video on kah hea, eriti see koht, kus ta koeraga vaidleb. Mis tuletab mulle meelde seda surematut korda Ehtega järjekordselt Filosoofi reedeõhtult läbi Kaubahalli pargi tulles - kuima veel Narva ühikates resideerusin - kui ta seal hakiga vaidlema hakkas. Hakk igatahes pani noka kinni.

Manson on tglt muidu ka lahe.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oijaa, S&H... "Ooo, look at the pretty men in immorally tight jeans." :D :D (tsitaadi copyright: Rebelcat ja Elizabeth Helena, keda ma olen sulle juba linkinud)

5:14 AM  
Blogger Kaja said...

Ja vot see lugu on just Holy wood albumil. Kuula palju jaksad. ;)

3:24 PM  

Post a Comment

<< Home