Monday, July 02, 2007

S/i/kk/tt/a juhtub

Mustmiljon asja on vpeal juhtunud ja - üllaülla - jõle kiire on olnud. Nii metsikut tantsutrenniperioodi pole mul vist veel olnud, et pean ühest trennist poolepealt minema jooksma, et teise jõuda. Jalad üritasid vpeal üles öelda ja lõppeks tervis kah takkajärgi, aga vedasin välja. Lausa neetult hästi läks ikka. Inimvõimed on ikka piiritud - lavale joostes mõistatad, kas kukud keset tantsu või mitte ja siis üllatusega avastad, et pärast lava taga ei lähegi pilt tasku - no oleks ju ka mage, kui lava taga läheks, stiiline oleks ikka keset lava. Ehkki oma rolli mängis sel õhtusel esinemisel ka see, et ma olin mõlemalt poolt fikseeritud ja see ilmselt hoidis tasakaalus. Pärast läks olemine lausa normaalseks. Jrgmise päeva bussiralli Pärnust Elvasse aga tõstatas probleemi uuesti ja ma avastasin, et kui ma veel mingi ime läbi niisama püsti püsin, siis pärast pöördeid kisub küll põranda poole. Ja meie merengekava ainult pööretest praktiliselt koosnebki. See oli konkurentsitult mu elu kõige raskem esinemine. Boonus oli veel see, et ma avastasin, et mu u number suuremate ja mitte väga hästi jalaspüsivate kingade kontsad mahuvad täpselt läbi Elva puulava pragude. Ma ei tea, kuidas see õnnestus, et ma ei jäänud ei kontsapidi kinni ega kokku kukkunud, no hirm annab ilmselt ikka tiivad.
Tegelikult läks kõik väga hästi, lausa neetult hästi, kui kõike arvesse võtta. Aga õhtuks olin ma ka nii kalts, et ma ei saanud eriti enam millestki aru.
Ma pole kindel, kas ma veel praegugi aru saan, aga kuna tundub, et täna positiivseid emotsioone, mida tegelikult Pärnus oli küll, ei õnnestu jagada ja selleks, et mitte rohkem iriseda, ma parem lõpetan ja panen siia ühe piltmõistatuse.



Õigesti vastanute vahel loositakse välja priipääse jrgmise aasta Pärnu Hansapäevadele meie trupi transamehe kohale. Saab sööki-jooki-esinemisi näha ja boonuseks meie täiesti kirjeldamatult hea seltskonnaga ühislaulmise võimaluse ja müstilise kostümeeritud jalutuskäigu mereranda. Saada oma pakkumine enne südaööd ja saad Pulsi meeõlle pealekauba!

PS. Ja tegelikult mulle kohutavalt meeldib, et inimesed on taibanud, et kallistamine toidab. Lahkusin täna Külli-Andrese juurest, kes olid samale järeldusele jõudnud, korralikult kallistatuna. Ja katsusin mõelda, kas minu tutvusringkonnas on mõni ineme, keda ma heameelega ei kallistaks ja jõudsin negatiivsele järeldusele st ei ole vist.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hmmm.. kahtlustan, et pildil on pärnu ranna üks luiteid, mille otsas jürgen ja helen ulvilt õllepudelit käest ära vägistada üritavad. või siis kallistavad teda, jumal seda teab, ma olin antud momendil veidi purjus.

3:13 PM  
Blogger ulvi said...

ega see päris nii ikka ei olnud küll... aga loosi tahtel saad ühe meeõlle ikkagi

5:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

kamoon. seal on ilmselgelt rohkem kui üks inimene.

10:36 PM  
Blogger ulvi said...

jah, aga peale inimeste arvu muu täppi eiläind. pärnu ranna luide muidugi

1:31 AM  

Post a Comment

<< Home