Wednesday, June 13, 2007

Loll inimene õpib kogu elu

Ei jää mulle meelde, et tund-poolteist enne trenni EI OLE üldse mõistlik süüa; ja ei jää mulle meelde see, et kui mul on kaks trenni tunnise vahega, siis sööma peaks vähemalt kaks tundi enne esimest trenni. A nii vara mul ei teki veel seda söömisrefleksi, meenub see mulle umbes tund enne kõhutantsu, mitte et mul siis juba kõht tühi oleks, aga lihtsalt tuleb meelde. Aga peale kõhutantsu on juba rohkem kui meeles st siis on vägaväga nälg. Ja siis ma ometigi katsun väga mõistlikult ja väga vähe midagi endale sisse ahmida, aga latiinos on ikka selline tunne nagut kolmandat kuud oleks. Pahapaha. Tuleks endale mingid toitumisharjumused ikka tekitada. A no kahjuks oli meil täna ka hooaja viimane kõhutants.

Ja meedia on miskipärast tagajalgadele aetud ja mulle lubati ETV võttegrupp kaelasaata. Ma küll väga hästi aru ei saanud, misvärk on st milline minu tahk seekord luubialla tuleb, aga ehk see tehakse mulle ajapikku selgeks. Muarust nagu ei tohiks veel hapukurgihooaeg olla, aga no eks ma olen siis ilmselt nii neetult huvitav.

Minu hispaanlannast tudeng avastas seenädal, eta peab jrgmiseks nädaliks enda töö valmis saama ja hakkas esmaspäeval sellega siis algust tegema. Vahva.

Muidu läheb ka hästi, ma sain teada, et ma tantsin esinemisel ikka teist osa ja pean nüüd seda endale kinnistama hakkama. Juhul, kui keegi veel ära kukub, siis tantsin ma ilmselt kolmandat osa. Mulle meeldib selliseid asju teada saada ca 4 proovi enne esinemist.

Ja tänane soovitus on filmialane, minge "Paani labürinti" vaatama. Väga ilus on.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home