Saturday, May 12, 2007

Päevakaja

Niimoodi võib muidugi väga pahasti purju jääda:

http://www.bella-close.co.uk/drinking/eurovision.html

Aga ilma oleks seda pula ka masendav vaadada st siis poleks üldse mingit mõtet seda vaadata.

Mul on nii kahju, et Iisrael edasi eisaanud, et Andorra garaazhipoistebänd (meenutas mulle minu noori sugulasi-tuttavaid ja tegi süame hästi soojaks) edasi eisaanud, et veel mõned, kes mulle kahjuks enam meelde eitule, edasieisaanud. Mul on hea meel, et lõpulugu - itaalia kostümeeritud estraad lõunanaabrite esituses - edasisai.

2 Comments:

Blogger ALARI said...

veel on üks variant teleka hääl maha keerata ja panna samal ajal mängima R2 rahva oma kaitse /http://www.r2.ee/index.php?lang=est&main_id=30&saade_id=56/

vähemalt kaks viimast korda on eurovisioon väga lõbus olnud...

8:08 PM  
Blogger ulvi said...

teat, me tegime seda ükskord, aga nad hakkasid segama st me pidime neist ülerääkima ja meie kommentaarid ei jäänud nende omadele küll millegi poolest alla :)

3:54 PM  

Post a Comment

<< Home