Wednesday, April 11, 2007

Kimbuke sinilolli



On teised köögis lauapeal - tegime mot.üritusel tulles kohe ekstra peatuse, et neid korjata.

Ega ma tglt juba mot.üritusele minnes väga terve ei olnud, ega mot.üritus seda ka paremaks teinud. Hääl vahelduva eduga kaob ja tuleb tagasi. Pea on paks ja tatti täis. Mõttetöö on pärsitud. /ega ma muidu siin kirjutaks, vaid üritaks midagi mõistlikku teha hoopis/

Aga vaimule mõjus see lõõgastavalt, tõsiselt lõõgastavalt. Ihule, tõesti, mitte liiga lõõgastavalt ilmselt. Üks tõsine järeldus on see, et trenni tuleb tegema hakata, sest mu vorm on praktiliselt olematu. Veikse liigutamise peale tõmbavad lihased ennast järgmiseks päevaks valusaks ja üldse ma ei oska enam oma liikmetega korralikult ümber käia. Mis järeldub sellest, et mu parem käsi ikkagi on veidi rivist väljas. Aga üldpilt - ma mõtlen lihased jms liigutamisest tingitud tüsistused - on siiski etem kui Hiiumaa konverentsijärgne. Aga järeldusi - füüsisest tulenevaid järeldusi - tasuks sellestki teha.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home