Saturday, May 24, 2008

Päevakaja

Eelmise teema jätkuks niipalju, et prmaa sõnum meeldib mulle kah enam kui teised. Ainus nõrgapoolne konkurent on ipsaania, kes on inspiratisooni ammutand ilmselt Durelli ühest surematust teosest (mina tantsisin ja larry tantsis ja spiro tantsis ja larry tantsis ja me tantsisime ja larry tantsis etc). Muide, teise eelvooru ajal ka mina tantsisin ehk siis otsustasin Wilde salsaõhtu kasuks. Mina tantsisin ja ... tantsis ja ... tantsis ja me tantsisime etc (andmekaitsehuvides nimesid ei avalda). Igatahes lõpetasime Zavoodis.

Täna aga käisin laskmas ja sain 200m pealt 2 lasku otse kümnesse. Kogutabamusest jms ma parem ei räägi, aga vahva oli. Mudu õnnestub lasta valdavalt kas eksami v võistluste raames, tõde on siis karm ja halastamatu, aga kõik võimalused tuleb ära kasutada. Pealegi mõjub see doktöö vahele väga värskendavalt.

Ma tean, et ma olen seda juba varem siia paisand, a ikkagi - kui keegi täna plaanib eurot vaadata, siis nii on lõbusam.

1 Comments:

Blogger Kaja said...

mina vaatasin eurot jazz'i rütmides... Hiiu pubis jamsessioni aegu süüa oodates nägin helitult punktijagamist... ja noh, kui 5 riiki olid hääletamata ja Valgevene andis hääli ja Venemaa juba juhtis väikse edumaaga, oli lõpplahendus teada. Kordust ei viitis vist küll vaadata, võib olla veebist mingi hetk mingi osa vaataks, algusšõud tahaks näha... aga noh, jazz oli vinge, noored möllasid sajaga... SUPER!
PS! sul polnud tlf sees...

11:53 AM  

Post a Comment

<< Home