Sunday, May 18, 2008

juurolainel

Jälle tuleb ära ehk siis nagut Ehte paratamatu saatusega leppides teatas - järgmine nädal tuleb peagut üle päeva juua... Ehk siis - eurovisiooni kaine peaga vaatamine võib osutuda suhteliselt valulikuks et mite öelda mõttetuks. Muidugi alati on päästev variant mitte vaadata. Aga no kes siis veel Kivirähale-Juurele konkurentsi pakkuma peaks. Ükskord me vist isegi üritasime neid kuulata samaaegselt eurot vaadates, aga lõppeks pidime me telekal hääle peagut maha keerama, et omapoolsetele kommidele heliruumi leida. Sest ega ju loo kommimiseks ei ole vajalik lugu kuulata.

Juhuslikult sattusin ühe selleaasta euroloo peale ja see on minu lemmik /ehkki võinuks origkeeles ikkagi olla/- mite etma peale letosveti miskit muud üldse kuulnd oleks, aga ma arvan, et ei ole vajalikki. Mudugi sellesse mudelisse tuleks parandina sisse arvestada minu prantsusarmastus. A ikkagi.
Kuulnd olen ma, muide, niipalju, et Iirit esindab kalkun ja leedut (v lätit, sry) mereröövlid, seega kontekstuaalselt, ma usun, meie letosvet võib pigem liiga kammerlik tunduda, tolategemise osas läheb konkurentsi pakkumine keeruliseks.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home