Friday, February 29, 2008

Mulle meeldib, et tööl minu unetsükliga kursis ollakse - kui ühel päeval kahest sisse sadasin, siis Pets küsis üllatunult, et mis mind nii vara kohale tõi. Tegelikult ma tulingi hambaarsti juurest ja pidin seepst nigunii varem ärkama.

Läksin kööki kohvi tegema ja võtsin külmkapist hajameelselt mingi piima ja valasin kohvi peale. Alles pärast tuli mul pähe selle realiseerimisaega vaadata. 25. jaanuar, õnneks ikka praegune aasta. Mõtsin kahetsusega, et kohve on nüüd nigunii hukas mis hukas, aga otsustasin enne selle lõhnameelega tuvastada. Kohv nigu kohv ikka, maitses ka samamoodi. Nuusutasin ettevaatlikult ka piima ja ehhki ta teps mitte värskepiima moodi ei lõhnanud, võis sealt selgelt välja lugeda signaali, et maha kanda on teda veel vara ja kui just mõned nõudlikumad inimesed teda enam juua ei tihkakski, siis kohvi peale panemise osas on ta veel täiesti konkurentsivõimeline. Uijaaa, kui mina veel noor olin - oeh... - siis ei seisnud piim külmakapis naljalt üle mõne päeva. Aga praegusel ajal enamus poesmüüdavaid toitaineid enam halvaks ei lähegi, ennemini hakkavad venima v muid imelikke asju tegema.

Ja ma kohe ei saa, ma pean siin veel ühte testi liputama - kui mehelik/naiselik sa oled
Mina olin 59% mees ja 41% naine, seni on meie pundis mulle ära teinud ainult Ehte, kes oli vist mingi 62%mees. Kõik bioloogilised meesiiskud on seni pigem naised olnud. Aga kes selles varem ikka kahelnud on, et me Ehtega ikkagi tegelikult mehed oleme.

Aga ma hoiatan ette, et selles testis on märgatavalt rohkem kui 4 küsimust.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home